IAP Video - Sustainable Cocoa
IAP Video - Sustainable Cocoa
Breaks for good

Dowiedz się jak twoja przerwa z KitKat wspiera zmiany

MB - Intro decoration

More Sustainably 
Grown cocoa

Wpływy trafiają bezpośrednio do rolników. By wspierać praktyki dobre dla nich samych i społeczności.

Breaks for good

Dowiedz się jak twoja przerwa z KitKat wspiera zmiany

more money for families

Inwestowanie w przyszłość

Wspieramy dobre praktyki w społecznościach produkujących kakao, a wpływy trafiają bezpośrednio do rolników.

IMG_2916

Wspieramy dzieci

Zachęcamy do chodzenia do szkół, by zapewnić dzieciom lepszy start w życiu.

IMG_4002_0 (1)

Sadzenie drzew

Zapewniamy farmerom kakao szkolenia na temat przycinania i sadzenia różnorodnych drzew. Im więcej drzew, tym szczęśliwsza Planeta.

woman smiling next to cocoa tree

Wsparcie kobiet

Pomagamy kobietom zyskać wększy wpływ na ich dochody, rodziny i społeczności. A co za tym idzie, adresujemy temat równości płci w Wybrzeżu Kości Słoniowej.

BFG logo

CO ZROBILIŚMY DO TEJ PORY

Tu zaczęliśmy, tu jesteśmy i tu zmierzamy. Dzięki inicjatywie Breaks For Good i innym nastąpią wielkie zmiany.

2006

Nestlé tworzy Program Wspólnych Wartości dla biznesu

2009

Startuje Nestle Cocoa Plan

2011

Nestle zostaje pierwszą firmą produkującą żywność, która współpracuje z Fair Labour Associaction

2012

Nestle i International Cocoa Initiative uruchamiają program CLMRS monitorujący i zapobiegający pracy dzieci

2016

KitKat staje się pierwszą marką Nestle, która pozyskuje całość swojego kakao w ramach Nestle Cocoa Plan

2019

Startuje action plan Nestle dla leśnictwa

2020

Program piolotażowy IAP startuje!

2020

Program startuje na skalę 10 000 rodzin uprawiających kakao

kitkat slab

Dziś

Edukacja na temat kakao pozyskiwanego w zrównoważony sposób dzieki przerwom z KitKat®

trees

More trees planted

kids

Helping kids in school

cocoa

Sustainably sourced 
cocoa

man with cocoa pod

More money for cocoa 
farming families

2024

Program wsparcia dochodów rozszerza się na Ghanę.

Naszą ambicją jest dotarcie z programem do 160 000 rodzin.
Woman smiling
Man Working
Man Standing
Woman Learning